Mikä on koti? o_O Joittenki mielestä koti on joku tietty talo, minkä tuntee kodikseen koska on asunut siellä niin kauan. Joilleki koti on se paikka mihin on syntyny. Joillekki se voi olla joku hikinen vuokrayksiö, joillekki kokonainen paikkakunta ja joillaki ei oo kotia ollenkaa... Missäs mun koti sit loppujen lopuks on? 

Äiti & isukki suunnittelee taas muuttavansa. Joo voi olla että muutan siinä mukana, jos tää Jonnen ja mun yhteenmuuttoprojekti ei edisty. Musta on kyllä ihan kiva muuttaa ja kokea taas jotain uutta mut tietenki haikeeta jättää talo jossa on asunu 5 vuotta. Joo no 5 vuotta ei oo kovin pitkä aika, kun miettii et jotku on asunu koko ikänsä samassa talossa. Mut mulle 5 vuotta on pitkä aika yhdessä paikassa asuttuna. Edellisissa taloissa/asunnoissa ollaan asuttu melkein aina alle 5 vuotta. Muutettii tänne ku olin ala-asteella ja oon koko murkkuiän asustellu täällä kahessa eri huoneessa. Mut loppujen lopuks pohdittuani tulin siihen tulokseen, et ei koti oo missään tietyssä asunnossa tai paikassa, vaan siellä missä on ne kaikkein rakkaimmat ihmiset. Ne ihmiset ja tavarat vaan vaihtaa paikkaa.

2 viikkoo syyslomaa ja oon lukenu jo koko psykologian kirjan läpi eikä bilsastakaa paljoo puutu. Kauheen rankka jakso olevinaa, mut jotenki on riittäny puhtia tehä koko ajan jotain ja olla aktiivinen. Jotenki ahdistun heti jos ei oo mitää tekemistä. Oltii viikonloppu ruuhijärvellä, keskellä ei mitään ja siellä iski välillä semmonen tekemisen puute. Onneks otin koulukirjoja mukaan mut sit ku olin opiskellu psykan kirjan loppuun ni tuli taas se ahdistus että mitä tekis seuraavaks. Tuntuu vaan niin turhalta olla toimettomana kun ei saa mitään aikaan.

Mopo menee kohta talviunille... Tiistaina tulee kuulemma jo lunta ja alkaa olee sen verran aamupakkasia et ei mopolla kannata hirveesti liukastella. Bussikorttia ei osteta koska se on ihan saakelin kallis ilman koulumatkatukea. Jotenka maanantaina niinitielle ja perjantaina takasin on väliaikaissuunnitelmana ennen ku muutto edistyy yhtään mihkään. Vituttaa kun pitää oottaa.