Tosiaan joo tein uuden blogin, siirsin tänne vanhoja kirjotuksia mitä nyt vielä löyty googlen välimuistista. Poistin edellisen blogin, koska poikaystävä meni möläyttämään äitille että pidän blogia ja kerto vielä nimenkin. En siis hirveesti innostunut asiasta, että äiti lukisi mun blogia. Siksi tämmöinen muutos.

Viime viikonloppuna iski semmonen suuri luottamuspula. Voiko semmosen ihmisen kanssa seurustella kehen ei voi enää luottaa ollenkaa? Jos ei koskaan voi olla varma että valehteleeko se vai salaileeko se seuraavaks murhanneensa jonku tai jotain. Tää on nyt toinen kerta ku on selvinny et mulle on valehdeltu päin naamaa ja mä oon uskonu kaiken. Ja nyt taas selvis ettei asiat ookkaa niin ku oon tässä vuoden kuvitellu. Päätettiin kuitenkin vielä yrittää jatkaa tätä suhdetta, koska kumpikaan ei halua luopua näin pitkästä suhteesta ja uskotaan vielä että kaikki voidaan korjata. Suhtaudun kyllä erittäin varauksella enkä sulata minkään näköstä valehtelua enää =( 

Oon vihdoinki selvinny koeviikosta! Heräsin taas viime tingassa aamulla lukemaa historiaa ja aamulla luin just niitä asioita mitkä sitten olikin siinä kokeessa. Eli läpi tais mennä, jes. Matikan koe ei varmaa menny mut uusintaan kai sitten.

Viikonloppuna oli tarkotus lipaston seuraks siirtää sohva mut se nyt vähän jäi, kun oli kriisi. Ja tuskin sitä siirretään ollenkaan. Oon nyt vähän hakusessa tän yhteenmuuton kanssa. Ei enää nii hirveesti huvita muuttaa yhteen kun on ollu kaikenlaista ja pelottaa et kaikki kaatuuki sit yhteenmuuton jälkee ja sit ero on paljon hankalampi.

Join viikonloppuna jopa olutta. Ja olin jopa kännissä, vaik oon nyt ollu selvänä jo monta kuukautta. Eipä ollu taas mitenkään erityisen hauskaa, tuli vaan krapula ja vitutus. Oon nyt laihtunu n. 3 kiloa. Hitaasti mutta varmasti. Nyt oon pyöräilly kouluu ni ei tarvi sit illalla lähtee pimeesee lenkille.